Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Jenny - 29 april 2011 21:16

            Bilder från påskaftonens brunch på Grönkulla !


              Piff & Puff :-)

Livs farliga brudar när dom blir äldre :-)


Strax är jag klar för sängen.

Ska bara vinka av David som ska jobba inatt och så ska jag få Emil att förstå att han är trött :-)

Skänker en tanke till C-G som ligger inne med tarmvred.

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 29 april 2011 12:22

Som sagt.....tvådagars arbetsvecka är någon som borde införas, för nu var det fredag igen :-)

Underbart och som pricker över i så skiner solen !

Ikväll är det lite fiske med barnen som står på schemat.

Förmodligen kommer dom tröttna ganska fort :-)

I morgon  funderar jag på att åka en snabbis till  Frölunda torg för att kolla på en ny telefon.

Jag hoppas att det är lite mulet på förmiddagen så att man kan åka med gott samvete :-)

Resten av helgen ska bara vara hemma mys med barnen och David det lilla han är med oss denna helgen.

Har fortfarande vissa små grejer som ska göras både i trädgården och inne, så om helgen blir allt för långtråkig så finns det alltid något att fördriva tiden med :-) (som om det skulle hända ).

Sitter och väntar på besked om hur det går för C-G......

Håller tummarna att han snart är bra igen !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards