Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Jenny - 6 april 2011 08:49

Igår hade jag en myskväll på egen hand.

Jag stängde in mig i sovrummet med datorn, levande ljus och lite bubbel (vatten).

Jag kollade på flera program som jag har missat på tv:n.

Det var skönt att bara sitta där under täcket och vara.

NU sittre Maja brevid mig och diggar till Lasse Stefanz " Du försvann som en vind"  :-)

Obetalbart !

I går fick vi lite presenter av barnens farmor och farfar .

Dom har ju varit två veckor i Thailand och kom hem samma natt som vi åkte till Åre.

Emil fick ett par jätte snygga badshort (precis vad han behövde), Maja fick en bikini , men jag vet inte riktigt om den är till en treåring :-).

Jag fick ett par solglasögon och David fick kalsonger.

Idag hade jag hoppats på lite sol och trädgårdsarbete, men efter som regnet står som spön i backen så får det nog bli lite städning inne i stället och förhoppningsvis är det uppehåll i eftermiddag när jag SKA ut och springa.

Det blev ingen löpning i går som jag hade tänkt, men idag ska det bli av !

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards