Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Jenny - 17 april 2011 08:15

Näsan bara rinner och rinner......

Jag har fått den klassiska förkyldnäsan och ser nu mera ut som Rudolf :-)

Det var nån som sa till mig att det skulle vara strålande solsken idag och ganska höga temperaturer.

Men var är solen ???!

Och jag som hade beställt vinstilla oxå, men inte ns det får man.

I går satte vi upp dom sista fönsterbläcken, så nu känns det ganska lugnt om det skulle börja regna :-)

Men bara för det så ska det väl vara fint väder hela veckan.

NU ska jag skicka i väg David och Emil till terminens sista simskola.

När dom kommer hem så blir det söndagsfika med familjen och sen ska vi ut och grejja i ordning i trädgården.

Det är konstigt hur man efter varje varv man tar runt huset hittar på nya projekt.

I går hade vi underbart söta Doglas på besök.

Han lyckades charma hela familjen.

Om jag hinner och orkar så ska jag lägga ut en bild på honom i kväll :-)


Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards