Jenny Gustafsson

Direktlänk till inlägg 7 april 2014

Ny vecka och resultat

Av Jenny - 7 april 2014 06:00

God morgon på er !
Ny vecka , nya utmaningar är en stående fras för ett måndagsinlägg :-)
Kan inte påstå att jag är pigg och alert idag.
Kunde inte somna i går....mycket snurrade i huvudet, planer, mål, önskemål m.m
Somnade inte innan David la sig ...kan väl gissa runt tolvsnåret.
Och en snorig maja ropade vid tre, somnade fyra och klockan ringde fem.
Men med kaffe, jobb och träning så ska jag nog komma igång.
En av mina planer inatt var att om bara gymmet kunde öppna fem i stället för halv sex, så skulle jag hinna träna ett pass innan jobbet dom dagarna jag inte lämnar barnen.
Det skulle ju underlätta mycket dom dagarna David jobbar sent eller om jag vill/behöver ta dubbelpass.
Hoppas på ett positivt besked om det.

Ikväll är det dax för trxpass med mamma igen.
Hade ju en grym träningsvärk efter förra veckan och mamma tror jag fortfarande har känningar av sin :-)

Glömde skriva ut veckans vikt resultat i fredags......
+-0 på vågen och -1cm i bukmått.
Det är ett okej resultat med tanke på slarv förra helgen och träningen har inte riktigt klaffat denna veckan av olika anledningar.
Dock har maten funkar bra.
Jag lågländer att kroppen håller på att taighta till sig mer och mer.
Snart får jag börja använda skärp på favvobyxorna :-)
Och nu ligger en helt ny och orörd träningsvecka framför oss !
Veckans alla pass är inplanerade inkl nåt dubbelpass för att kompensera att jag inte kan träna i helgen.

Ha en fin dag !
Kramen

Körde lite uppvärmning inför Fustra visningen igår :-)
Ser smått skitnödig ut :-)

Återigen har Sanna lyckats ta underbara bilder på maja!
Hoppas det kan komma några på Emil snart oxå, men han är ingen linslus som sin lillasyster :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 december 2014 08:32

God morgon fining! Årets sista dag har precis startat. Har gått upp lite extra tidigt för att hinna med egenträning, pt-kund m.m innan firandet kan börja. Jag har inte hunnit blogga så mycket den sista tiden och det beror på att jag haft en mas...

Av Jenny - 21 december 2014 16:18

Hej fining! Hur har din helg varit?   Ifredags var jag på julbord med jobbet. God mat och trevligt sällskap. Länge sedan jag skrattade sååå mycket :-) Var hemma vid halv ett och stupade direkt i sängen. I går tog vi det ganska lugnt. ...

Av Jenny - 14 december 2014 15:37

Hej fining! Igår var det fullt ös. Först hade vi en lååång lussefrukost hela familjen. Och enligt tradition så ska det vara varm choklad med grädde :-) Sen hade jag ett pass med pt-kund på gymmet och lite egenträning. Hem och packa en väska...

Av Jenny - 12 december 2014 16:22

  Hej fining! Då är det fredag igen och vi har en lång helg framför oss. Ikväll är det jag och barnen som har fredagsmys medans David får jobba.   Idag startade jag dagen med att nå ett stort delmål på vågen. NU har jag bara två kg kvar...

Av Jenny - 6 december 2014 20:19

Hej fining! Det har gått lite mer än en vecka sen jag skrev sist. Tiden har helt enkelt inte räckt till.... Jag har haft provträningar, egenträning en massa planering som tagit den lilla tiden som blivit över... Och som grädde på moset fick jag e...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards