Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Jenny - 9 april 2014 05:43

God morgon !
Sovit som en stock, men är trött som bara den.
Ikväll blir det läggdags extra tidigt för min del.
Hoppas barnen tänker det samma.
Eller hur ?!
Idag hade jag verkligen behövt köra ett riktigt hårt och tungt pass i gymmet, men det går inte :-(
David jobbar och gymmet har fortfarande inte fått tummen ur och ändrat öppettiderna på morgonen.
Det får bli ett litet hemma pass, fastän jag vet att det inte kommer bli ens i närheten av vad jag behöver.
Det är vårt att ha disciplinen att få till ett riktigt hemmapass.
Är man på gymmet så är det mycket lättare, för då är man där bara för att träna och inget annat.
Hemma finns det en massa saker som kan komma i mellan eller "jag ska bara" och så rinner det ut i sanden efter ett par övningar.

Nu är det dax att sätta lite fart på dom små!
Det går lite extra segt när det är lämning tidigt, men vi brukar komma i tid :-)

Ni missar väl inte påsktävlingen ?!
Man kan vinna 4 pt timmar och allt du behöver göra är att motivera varför just du ska vinna.
Maila motiveringen till henrik@henkon.se
Senast 15/4 kl 17

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards