Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Jenny - 11 april 2014 06:01

Välkommen underbara fredag !
Äntligen snart helg igen.
Det blir dock ingen helg hemma med familjen då jag åker till Filipstad imån bitti.

Igår var det dags att sitta i kö till a-kassan igen.
Kopplade in hörlurarna till telefonen och gick runt här och städade under tiden.
Tror jag kom upp i ca 13 samtal !
När det plötsligt svarade blev jag ganska paff kan jag meddela.
Men det kunde nästan kvittat.
Han jag fick prata med var ganska otrevlig , snorkig ja vad man nu vill kalla hans sött att vara.
Fick svar på ca hälften av mina frågor.
Men en sak fick jag väldigt klart för mig........
Jag förlorar på att jobba halvtid kontra att vara arbetslös !
Känns som om det har gått riktigt galet någonstans i systemet.
MÅSTE försöka få till fler timmar !!!!

Fredag lika med vägning igen.....
Har märkt förändringar på kroppen.
Har dock bara gått ner 0.2 kg och -0.5 cm i bukmått.
Nästa vecka räknar jag inte med några mirakelsiffror med tanke på att jag ska åka till sjusorterskakor generationen i helgen och man tackar inte gärna nej då.
Och som grädde på moset så är det påsk nästa vecka.
Jag har som plan att även om maten skiter sig något så ska jag iallafall hålla igång träningen .

Jag började med en ny övning i går på gymmet.
Squats på banansplatta!
Lite komiskt att jag under själva övningen kände mest i magen :-)
Men idag känner jag i rumpa och baksida/framsida lår.
En grym övning för stora delar av kroppen blir summeringen :-)

I eftermiddag blir det ingen träning för min egna del, men däremot har jag två pt kunder som ska få svettas en del :-)
Har du ännu inte bokat en tid för provträning ?!
Hör av dig så bokar vi en tid :-)

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards