Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Jenny - 10 april 2014 07:53

God morgon lediga torsdag !
Natten har varit ganska lugn förutom en liten drömmande tjej och en aktiv katt.
Det är skönt att veta att man kan ta det lugnt på morgonen.

När jag kom hem efter jobbet i går så var jag som en urvriden trasa.
Alltså helt slut!
Tog en liten slappar stund i soffan....sen kom energin.
Middag till barnen, och sen fick jag värsta rycket.
Började röja i vårt extra rum där all skit brukar hamna.
Det slutade med att jag hade rensat ur tre kassar med för små kläder från Emils garderob som står där inne.
Plockat ihop all återvinning, gjort rent i köket och gjorde ett allmänt race inför städningen idag.
Shit va nöjd jag var när jag sjönk ner i soffan efter barnen var nattade.
Fastnade framför "helt sjukt" på fyran.
Avsnittet hade dom döpt till "träning som drog"!
Min slutsats efter det programmet var att man kan vrida och vända ganska mycket på det där om man är positivt eller negativt beroende av träning .
Var det någon mer som såg programmet ?

Idag blir det städning på förmiddagen.
Påskpyntet ska fram och packning ska förberedas.
I eftermiddag blir det efterlängtad träning .
Och om vädret är okej hade jag tänkt gå till gymmet .
Passa på att få lite frisk luft.

Nu sitter jag och njuter av en kopp grönt te med kokosolja i innan det är dags för lämning på skolan.

Kramen

Emil kom hem med en fin duk som han gjort i slöjden :-)

Bra start på dagen !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards