Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Jenny - 24 april 2014 07:48

God morgon soliga torsdag !
I går somnade jag med värsta värken i kroppen, nästan lite influensaliknande.
Men det var det ju inte .
Efter en arbetsdag på kontoret var det dax för två pt pass ute.
Och som jag sagt innan så innebär utepass att jag oxå måste träna genom att gå/springa med.
Jag märkte stora framsteg på både tempot och styrkan igår.
Det är just sådana dagar och sådana kunder som peppar mig att vilja fortsätta !!
Är du nyfiken och vill prova på ett pass ?!
Hör av dig.....
jenny-maja@hotmail.com

Idag är det torsdag och ledig dag.
Men återigen har jag lyckats bunta ihop alldeles för många "to do" grejer just idag.
Handling, städning , bakning, träning och en stund i receptionen på gymmet.
Lika bra att dra igång med gång, men först KAFFE !!

Kramen

Glömde starta klockan mellan passen, men den visade ändå på en hyfsad förbränning i går oxå :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards