Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Jenny - 1 april 2014 20:59

Rubriken till förra inlägget fick ingen riktig förklaring .
Jag har innan idag skrivit ett inlägg, men det försvann .
Därav rubriken.....

Kramen

Av Jenny - 1 april 2014 20:54

Ledig tisdag och ett par timmars sovmorgon.
Vaknade dock med huvudvärk och träningsvärk.
Huvudvärken kan bero på att tankeverksamheten är på topp.
Måste hitta på lösningar, kortsiktiga och långsiktiga.
Inte det lättaste när man inte har nåt att bolla med.

Maja har varit ett par extra timmar på dagis idag för att dom hade besök av en fröken från förskoleklassen.
Hon var väldigt glad och uppspelt när hon kom hem :-)
Min lilla maja <3
Efter frukost tog jag en runda...
Det blev intervallöpning som avslutades med lite styrka.
Och eftersom Davids bil är sönder så tog han min till jobbet , så det fick bli en promenad för mig och maja för att hämta hem Emil från skolan.

Har även hunnit med läsning och brödbak.
Nu är det snart dax för läggning av två trötta barn.
Sen blir det Biggest loser innan kudden kallar.
Imån är det en ny dag med nya grubblerier och jobb.

Dröm sött
Kramen

Missa inte chansen att få prova på fustra !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards