Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Jenny - 4 april 2014 06:01

God morgon underbara fredag !
Äntligen fredag igen och dax för en helg med full fart.
Idag blir det dubbeljobb följt av fredagsmys med hela familjen.

Gårdagen kan vi stryka ur almanackan .
Spenderade förmiddagen med att sitta i telefonkö till a-kassan , men efter 20 minuter blev jag bortkopplad.
Detta upprepades ett x antal gånger under deras enorma telefontid mellan 9 och 11:30.
Jag var så arg och uppgiven att jag skakade!
Att det ska vara så jävla svårt att få några ynka svar.
Fick tipset av deras telefonist att maila, men jag har inte ens fåt svar på dom mailen som jag skickade för ett år sedan.
Ska försöka släppa detta under helgen och ta nya tag på tisdag igen.
Nu ser jag fran emot helgen som är fylld med kalas och jobb.
Tänk att man kan vara så glad över att få jobba helg :-)
Inte många timmar, men jag älskar faktisk mitt pt jobb!!
Jag gillar min administrativa tjänst oxå och jag trivs så otroligt bra där, men eftersom träningen ligger mig varmt om hjärtat så känns det lite extra :-)

Nu är det snart dax att ta sig till jobbet och ladda upp inför lite kundbesök på förmiddagen.
Just nu sitter jag och lyssnar på när min goa familj ligger och snarkar i kör :-)
Ser fram emot att få sova liiiiite längre på söndag.

Kramen

Missa inte möjligheten att prova på Fustra nu på söndag 6/4 kl 11 på Hälsohuset !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards