Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Jenny - 28 april 2014 05:35

God morgon fina måndag !
Då är man tillbax i vardagen efter en härlig helg med massa sooool.
Emil har lekt med en kompis både lördag och söndag, så honom har vi inte sett mycket av :-)
I lördags kom mamma hit på fika.
Det slutade med att jag, mamma och Maja åkte på en liten roadtrip med obestämt mål.
Vi hamnade i Borås och kom hem med en nya grill och lite annat smått och gott.
Igår skulle jag , David och Maja åka och titta på nya möbler till altanen.....
Vi hittade en grupp som vi blev jätte nöjda med och till bättre pris :-)
Så nu får gärna värmen hålla i sig , för jag kan tänka mig att sitta på altanen hela dagarna !
Men det ser ut att bli sämre väder från onsdag.
Får suga ut det sista av solstrålarna imån då när jag är ledig :-)

Idag ska Emil på skolutflykt.
Sju går bussen till Ekehagens forntidsby.
Pannkakor och dricka står och väntar i kylen.
Det kommer bli en lång dag för honom, så han lär somna gott i kväll :-)

Ikväll är det dax för trx med mamma igen.
Vi har inte gått på ett par veckor nu, men nu är det dax :-)
Men först lite lämning på dagis, jobb och andra vardagsbestyr.
Har du bokat in veckans träningspass ?
Dax att göra det nu annars.
Kanske prova på ett pt-pass med mig :-)
Hör av dig!
jenny-maja@hotmail.com

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards