Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Jenny - 6 mars 2014 07:42

God morgon gråa torsdag !
Sover så hårt nu för tiden så att jag är nästan lika trött när jag vaknar.

Igår fick jag lära mig lära mig fler nya och småkrångliga saker, så när jag åkte hem snurrade det runt i hela huvudet.
Bästa sättet att rensa skallen måste vara att ta en joggingtur eller en rask promenad.
Jag stack ut och joggade en runda.
Sen spenderade jag resten av kvällen med två trotsiga barn som gjorde precis tvärt emot vad jag sa.
Och när jag väl hade fått dom i säng, så var jag nästan för trött för att ta mig i genom Mia på Grötö.

Tittade på väderprognosen nyss....
Det ska bli två dagar med sooool i helgen .
Givetvis när solen väl ska visa sig så ska det blåsa ordentligt oxå .
Men sooool !!!! :-)
Det får helt enkelt bli lite fix i trädgården och vedklyvning i helgen .

Idag är det dax för Emil att gå till tandläkaren.
Sist hade han svårt att ta kort, så det ska bli spännande att det om han fixar det idag.
Sen blir det städning .....
Torsdag är ju min nya städdag för att slippa göra det på fredagar efter jobbet.
Och i eftermiddag blir det ett härligt styrkepass å gymmet :-)
Har en grym träningsvärk i armar och axlar efter passet i förrgår.
Så idag ska dom flesta musklerna förutom armarna få jobba ordentligt :-)

Kramen

Gårdagens runda....inget racertempo direkt :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards