Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Jenny - 13 mars 2014 07:51

God morgon fina torsdag !
Vaknar upp till ännu en solig dag :-)

Det finns inte mycket som kan få mig att må så dåligt som efter en hälsokontroll.
I går var det min tur på jobbet.
Gick dit med en stor nyfikenhet eftersom det har hänt en del sen sist jag var på kontroll och då var det ju inget vidare.
Men denna gången tänkte jag att det bara MÅSTE vara bättre än sist med tanke på hur mycket tid och energi jag lagt ner på min hälsa det sista året.
VILKEN KALLDUSCH DET BLEV !
Högt blodtryck, ordentligt fet, dålig kondition, risig syn........behöver jag ens fortsätta ?!?!
Det ända som var positivt var mitt låga kolesterol som var sjunkt till en jätte bra nivå sen sist :-)
Undra hur det hade sett ut om dom kollat på djupet ??
Den roligaste frågan i går va:
"Du har inte funderat på att konditionsträning ett par ggr i veckan??"
Jag frågade om det räckte med dom 3-5 passen jag gör i veckan och då blev hon tyst.
Snacka om fel person på fel plats.

Men idag skiter jag i alla mina skavanker, för idag ska jag och maja njuta av vår lediga dag.
Först ska huset städa och sen ska vi ut i det fina vädret.
I eftermiddag/kväll bli det träning !
Riktigt sugen på lite styrketräning nu.
Har ju blivit mycket löpning i och med att jag tränat mina kunder utomhus.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards