Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Jenny - 24 mars 2014 06:00

God morgon måndag morgon !
Härligt att sitta och dricka sitt morgonkaffe och se att det ljusnar samtidigt som fåglarna kvittrar.
Det är en bra start på dagen för själen :-)

Igår efter David kom hem från jobbet åkte jag direkt till gymmet (killarna skulle ändå kolla på hockey).
Det känns som om jag blir mer och mer nöjd med mina pass.
Det var tungt, sprang snabbt och jag var riktigt slut i dom musklerna som hade fått jobba lite extra.
Men trots att svetten rann och musklerna skrek på slutet, så var förbränningen inget vidare.
Frågan är om jag ska träna längre pass, öka intensiteten ÄNNU MER eller lägga undan pulsklockan ??
Idag blir det träning direkt efter jobbet.
Känns smått onödigt att åka hem i mellan och kanske bli sittandes i stället .
Så nu står träningsväskan redo att åka med till gymmet via jobbet :-)

Igår gjorde jag en gryta till middag.
Och det blev nog den godaste som gjorts här hemma (om jag får säga det själv).
Och är det gott, så är det väldigt stor risk för att man överäter.
Vilket jag kanske gjorde en liten gnutta igår .
Märks verkligen att jag minskat på portionerna den senaste veckan, för nu när jag åt "normalt" så mådde jag inget vidare efteråt.
Längtar extra mycket till lunchen idag, då jag har en liten portion med gryta och smörstekt brysselkål.

Ha en fin dag !
Kramen

Gött rödmosig efter träningen :-)

Inget vidare i mina ögon :-(

Mums !!!!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards