Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Jenny - 10 mars 2014 06:00

God morgon mörka måndag !
Nog för att det ljusnar tidigare nu för tiden, men inte så här tidigt.
Har sovit som en pottaskit ytterligare en natt.
Inatt var det katternas fel.
Emil har varit lugn och sovit som en stock trots att han sov i går på dagen.
Han var väldigt vissen tidvis igår.
Hoppas att det mesta försvunnit nu när han fått sova ordentligt.
Barnen och David har fått en extra helgdag idag pga av skola och fritids är stängt.
Själv börjar jag nu en vecka som kommer innehålla mycket inlärning .
Jag har denna veckan på mig att lära mig allt som gör att jag kan hålla ställningarna själv en vecka på jobbet.
Hua !

Denna veckan har jag ett gäng inbokade pt timmar.....men har plats för fler :-)
Är du intresserad av en gratis provträning ??
Det ska bli fint vårväder nästan hela veckan och jag kommer därför lägga extra fokus på utepass .
Är du nyfiken ??
Hör av dig !
jenny-maja@hotmail.com
Eller skicka ett meddelande på fb.

Sitter och njuter av dom sista dropparna av morgonkaffet innan det är dax att åka till jobbet.
Hoppas du får en fin dag <3
Kramen

Hade en lugn stund för mig själv igår innan fixardagen drog igång.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards