Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Jenny - 26 mars 2014 05:41

God morgon ruskiga onsdagsmorgon!
Sovit lite oroligt inatt.
En fjäder i min madrass har gått sönder och sticker mig rätt i sidan :-(
Kanske börjar bli dax att byta .

Fusk vägde mig förut ....
Det går fortfarande neråt på vågen och jag börjar se tydligt på min spegelbild att det hänt nåt.
Både viktnedgång och muskler :-)
Men min fråga är ....varför börjar jag rasa just nu?!
Visst har jag hållt mig strikt till min mat i snart 1,5 veckor , men det har jag gjort förut utan att få dessa resultaten.
Min lilla teori är att stressnivån har sjunkit en del sen jag började jobba :-)
Brukar kanske vara tvärt om , men tydligen inte för mig .
Visst finns det saker som stressar mig, men inte som bara för ett par månader sedan.

Idag har jag testat en ny frukost.
Hallonkräm och hemgjord müsli .
Skulle varit kokosmjölk till, men den var slut.
Det var riktigt gott och mättande.
Och det blev te med kokosolja istället för kaffe.
Har blivitvalldeles för mycket kaffe den sista tiden :-)

Ikväll blir det en provträning med en ny potentiell kund.
Vill du oxå prova ?!?!
Tveka inte att höra av dig !
jenny-maja@hotmail.com

Kramen

Jobbade igår :-)

Detta brände jag efter ett pass med ptkund ute :-)
Hoppas kunden brände lite till :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards