Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Jenny - 31 mars 2014 05:39

God morgon mörka måndag !
Va mycket mörkare det blev när vi ställde om klockan i helgen.
Jag som precis vant mig vid att det börjar ljusna när jag äter frukost.

Vi har haft en riktigt bra helg.
En heldag i Göteborg med mamma och Sanna i lördags.
Jag vann dock inte bowlingen som jag hade planerat, men det var kul ändå.
God mat på resturang och barnen fick shoppa lite.
Maja valde en ny prinsessklänning och Emil valde en kavaj :-)
Väl hemma landade hela familjen i soffan......hur trötta som helst.
Och i går hade vi en fixar dag ute i det fina vädret .
På barnens begäran satte vi upp studsmattan.
Men idag känner jag av sviterna efter en slarv helg....
Efter att ha ätit strikt i två veckor med minimalt intag av kolhydrater, så blir det en ordentlig krock i kroppen.
Känns ibland ganska dumdristigt att rasera det jag fått ordning på nu under dess två veckor.
Jag blev tex av med mitt sötsug som ibland kan driva mig till vansinne.
Jag började gå ner i vikt igen, mådde väldigt bra både fysiskt och psykiskt.
Idag kör jag igång igen.....hoppas det blir lika "lätt" denna gången och att det blir lika bra resultat.
Jag skulle vilja säga att jag kör på till påsk, men det är flera utmaningar på vägen dit.
Vissa går att lösa och andra inte.
Nästa helg är det kalas och då blir det svårt, men kommer nog kunna hålla en bra nivå på kolisarna.
Helgen där efter är det dax för en tur till Filipstad igen och där är det kört.
Sen är det påsk och långledigt !!
Jag har ett mål fram till påsk och det ska jag klara.

Ny vecka betyder även en massa inplanerad träning.
Idag har jag faktiskt lyckats få med mig mamma på trx .
Det ska bli jätte roligt.
Vet inte när jag gick på gruppträning sist.

Startade idagen med hallonkräm, müsli och en skvätt grädde.
Te med kokosolja.

Snart dax att göra sig i ordning.
Det kommer bli en bra dagen bl.a kundbesök på jobbet.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards