Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Jenny - 6 december 2010 12:52

Har varit på hälsokontroll på jobbet idag,

men i nuläget känns det som om det kunde kvittat.

Högt blodtryck, högt BMI , högt kolesterol......ska jag fortsätta ??

Jag som tyckte jag mådde väldigt bra, men det gör jag tydligen inte :-)

Det är väl bara att jobba på ialla fall med det man kan påverka själv.

Tex vikten, bmi m.m

Det får nog bli en timma extra på cykeln i kväll :-)

 

Ha en bra eftermiddag allihop och akta er för hälsokontroller :-)

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 6 december 2010 07:18

God morgon mina vänner !

Önskar mna kunde slippa behöva ut och köra sådana här dagar.

Snor halt !!!

Dåligt plogade vägar och idioter som ligger så nära att dom nästan putter på en.

Det blev ingen P.s I lover you i går.

Det blev vem kan slå Filip och Fredrik i stället.

Jag kanske kan titta på den filmen på tisdag kväll nr David jobbar och barnen somnat.

Nu börjar nerräkningen inför julledigheten.

2 veckor och två dagar kvar !!!

Sen är jag ledig fram tills den 10/1 :-)

Idag börjar hårdköret med vikten inför julen.

Av egen erfarenhet så kan jag behöva gå ner en del innan julen :-)

 

Hoppas ni får en bra dag !

Och kör försiktigt om ni måste ut.

 

Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards