Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Jenny - 15 december 2010 08:25

God morgon mina vänner !

Somnade med huvudvärk och vaknade med huvudvärk.

Inte det optimala direkt.

I går var det dax för Emils lussefest.

Oj va fint det var !

Dom var väldigt duktiga på att lära sig texterna även om det blev lite kanonstämmor ibland :-)

Efter det var det fika i matsalen.

Det var lite nostalgi att gå in där igen :-)

Bytte ett par ord med Emils fröken och hon var väldigt nöjd med Emil.

Det värmer att höra det !

I gårkväll när jag satt isoffan och varvade ner efter allt ståhej, så brakade det till i köket ......

Och det som absolut inte får hända.....hände !

Gran j-veln hade vält !!!!!!!

Åh va trötta vi blev !

Allt vatten som var i julgransfoten rann ut på golvet och blandades med en massa barr, glitter och annat pynt.

Det vara bara att börja städa....

Inte det jag helst ville göra just då :-)

Idag blir det städning och mys för hela slanten !

Måste göra iordning i källaren för på fredag är det den årliga bastukvällen med Prussi, Myran, mamma och Sanna.

Om jag orkar ska jag nog sätta en bröddeg oxå.

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

 

P.s Kära Tomten jag önskar mig en systemkamera ! D.s

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards