Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Jenny - 8 december 2010 16:29

Hej igen !

Nu har vi bakat pepparkakor...eller..jag har bakat pepparkakor , eftersom barnen tröttnade ganska fort.

Sen har barnen badat.

När jag var och hämtade rena kläder till dom så börjar Emil ropa som värsta dåren och jag undrade vad det var frågan om.

När jag kommer in i badrummet så ser jag hur Maja sitter på huk och precis när jag kommer på vad det är frågan om så hör jag ett plums !

Yes hon hade bajsat i vattnet.

Jag har aldrig sett Emil hoppa upp så fort ur badet :-)

Och så säger han: Jaha så har man badat med en bajskorv då ! :-)

Nu sitter dom och värmen sig framför spisen och jag har precis börjat koka tomtegröt.

Det ska bli så gott!

Nu hoppas jag att kvällen blir lugn och att barnen somnar tidigt.

 

Ha en bra kväll !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 8 december 2010 10:56

Hej på er !

Idag blev det lite sovmorgon för oss alla och för en gångs skull blev vi inte väckta av Maja utan av Emil.

Kl 8 gick jag och Emil upp och Maja och David vaknade vid halv nio.

Lite vardags lyx :-)

Nu sitter jag och Maja och myser i soffan och väntar på David och Emil som är och köper gran.

I eftermiddag får det nog bli lite pepparkaksbak.

Förhoppningsvis kanske det finns några kvar tills på måndag :-)

Lite trist väder idag....

Grått och disigt.

Underbart att sitta framför spisen nu när vi äntligen har fått upp lite värme.

I går när jag och barnen kom hem så var det 18 grader inne och jag eldade och eldade, men nådde inte 20 grader förens jag skulle lägga mig.

Ikväll ska jag kolla på slutet på min film.

Var så trött igår så jag somnade som en stock :-)

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards