Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Jenny - 11 december 2010 09:13

God morgon mina vänner !

Nu har jag äntligen fått upp hela familjen.

Jag dom små gick väl upp av egen maskin , men mannen min verkar lite sliten idag :-)

Så kan det gå !

Men resultatet av pysslet blev jag mäkta imponerad av .

Han kom hem med en jätte fin granbock !

Och jag tackar gudarna för att mormor inta har facebook.

Dom bilderna som lagts ut där ifrån killarnas oysselkväll kan man inte kalla rumsrena :-)

Men man får väl gratulera Daniel till vinsten !!

Nu är det frukost som gäller innan vi ska försöka ta oss ut på vägarna.

Det lär nog ta ett tag att ta sig fram idag efter som det är så halt.

Idag ska dom sista julklapparna inhandlas och jag åker inte hem förens det är så !!

Med andra ord.....det kan ta tid :-)

Vet inte om det blir Kungsbacka el Frölunda Torg..........

 

Hoppas ni får en bra dag !

Och kör försiktig !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards