Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Jenny - 27 december 2010 17:24

Hej igen !

Här kommer lite bilder som jag hade i telefonen.

 

     

Dessa bilderna tog jag idag när vi var ute !

 

             

Dom två sista bilderna är på Goa Gabbe och Söta Bella !

 

Kramar Jenny

 

 

Av Jenny - 27 december 2010 16:25

Hej mina vänner !

Idag har jag och barnen haft en lugn dag med mycket mys och goa skratt.

Men även om jag tvingar mig själv att ta det lugnt så finns alla måsten kvar i bakhuvudet.

Känner mig trött i huvudet , men inte i kroppen.

Har en önskan om att barnen ska få sova hos mamma kanske i veckan för lite egentid.

Undrar bara om hon tycker som jag :-)

Nu ska jag snart börja med maten.

Idag blir det lax och till efterrätt blir det fruktsallad.

 

Ha en bra kväll !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 27 december 2010 09:38

God morgon mina vänner !

Vilken morgon jag har haft :-)

Jag vaknade vid nio, Emil kvart över och Maja vaknade NU !

Och det bästa av allt är att hon är feberfri !

Har tänkt mig en lugn och mysig förmiddag....i eftermiddag ska vi ut och elda upp alla kartonger som medföljer när man köper alla fina julklappar :-)

Hela källaren är invaderad av kartonger !

I går kväll tod vi det jobbiga beslutet att inte åka till Åre över nyår.....

Emil blev helt förstörd :-(

Hoppas att det kommer ett tillfälle inom en snar framtid.

Vi saknar våra vänner   

Jag kan gissa att det just nu är en temperatus över -10 grader, men ändå snöar det lite och man kan se solen genom dom tunna molnen.

Det är verkligen växlande väder :-)

Idag ska jag börja planera nyårsmiddagen......

Gissa om David ska få slita i köket på nyårsafton :-) .....jag kanske kan hjälpa honom lite...hi hi hi

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards