Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Jenny - 21 december 2010 16:48

Hej på er !

Finns det någon mer som startar sin julledighet med att städa toaletten ?

:-)

Kanske bara är jag som är så galen...

Det ska bli så skönt att vara långledig.

Hoppas bara att alla får vara friska och krya.

Hörde att det varit barn som kräkts på dagis idag :-(

Trodde verkligen att det inte skulle bli något innan jul, men nu är det bara att hålla tummarna att vi inte får det.

Snart ska jag och barnen äta tomtegröt som jag gjorde igårkväll när barnen somnat.

Stackars David som måste jobba !

Har fått en jätte fin stjärna av Emil som han har gjort i skolan.

Om jag kommer ihåg det så ska jag lägga ut en bild i mån.

I morgon börjar julstöket på riktigt...

Julhandlig, sista julklappen, hämta Emils nya glasögon (jippi i jultider) !

Läste igenom kvällens tv program, och är det inte typiskt så säg !

Vissa kvällar är det enbart skit på tv , men ikväll är det TRE bra program samtidigt !

Det är så typiskt !

 

Hoppas ni får en bra kväll !

 

Kramar Jenny

 

 

Av Jenny - 21 december 2010 07:24

-25 grader ! Kommer inte tina innan jag ska hem. I dag är det sista arbetsdagen för i år! Kramar jenny

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards