Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Jenny - 10 december 2010 21:11

Gud vilken flopp det blev !!

Jag och barnen skulle ju klä granen när david åkte iväg förut.

Jo jo, det gick ju sådär kan man säga.

Hittade pyntet, men inte julgransbelysningen.

Så det blir att köpa en ny imorgon när vi ändå ska iväg och handla.

Men nu har jag släppt det för stunden och tittar på idol och njuter av en liten ostbricka.

Hela familjen tog en liten.....och då menar jag en liten promenad till Grebbeshults delikatess.

Jag kan varmt rekomendera detta mysiga ställe !!!

 

Grebbeshult Delikatess


Hos oss hittar Ni ostar, praliner, kaffe i olika former, marmelader, sylt & möjlighet att ta en god espresso med lite gott till.

Öppettider:
Ons 11.00 - 16.00
Tor - Fre 11.00 - 18.00
Lör 11.00 - 15.00

Nu börjar Emil bli trött, för det gnälls en hel del.

Dax att han får krypa till kojs.

Själv ska jag mysa ner mig i soffan en stund till.

David väntas inte hem förens tja.....någon gång vid två kanske....vem vet ????

Huvudsaken är att jag kommer må bättre än honom imorgon :-)

 

Hoppas ni får en mysig kväll !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 10 december 2010 07:13

God morgon mina vänner !

Börjar dagen med huvudvärk och jag är extremt frusen.

Kanske beror på sömnbristen efter natten.

Jag har lyckats bli störd FEM gånger inatt !

En gång av Emil som drömde mardrömmar.

Två gånger av Maja som ena gången ville ha nässpray och en gång skulle hon bajja (utan resultat).

Och två gånger av David .

Jag har ingen kommentar !

Hoppas jag inte blir sjuk nu.......

Om allt blir som jag har tänkt så ska granen få komma in i värmen i kväll.

Jag och barnen har gjort det till en liten tradition, att när David är på sitt "pyssel" så klär vi granen.

Men jag hade väldigt gärna velat vara med på julbordet som Dooria har i kväll.

Hoppas dom får en jätte bra kväll utan mig !!!!

Nu ska jag ta mig en alvedon till och försöka starta upp denna arbetsdagen.

 

Ha en bra dag allihop !

Glöm inte att klä er varmt för det var -17 grader !!!

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards