Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Jenny - 22 december 2010 18:22

Hej på er !

Nu har redan första dagen på denna långa julledighet gått.

Känns som om jag inte hunnit med någonting.

Inte nog med det så lånade jag ut två brödformar till svärmor, men när vi var där förut och fikade så fikc vi givetvis inte med oss formarna hem :-(

Idag har jag hunnit med stora julhandlingen på Willys, börjat städa och haft min efterlängtade middagslur :-)

Finns inte mycket som är så skönt som att lägga sig en stund mitt på dagen.

Imorgon ska det bakas och städas...... !

På kvällen ska vi på den årliga "dagen före julafton middag" hos mina svärföräldrar.

Det brukar vara jätte mysigt , men oftast alldeles för sent, men imorgon kör jag så jag och barnen ialla fall kommer hem i tid.

Nu har David försökt sig på att göra julgodis och resultatet blev god smak , en en massa svordomar :-)

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen.

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards