Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Jenny - 7 december 2010 18:42

Hej på er !

Måste säga att vi är lyckligt lottade som har sån underbar personal på Majas dagis.

Idag när David hade lämnat Maja så var hon helt förtvivlad.

Jag ringde till dagiset efter en syund för att höra att hon hade lugnat ner sig.

Fick då svaret att Maja inte riktigt var sig själv.

Min första tanke var då att hon håller på att bli förkyld.

Strax innan lunch så rinde telefonen och det var dagis.

Dopm vill bara tala om att allt var lugnt.

Vilken underbar personal säger jag bara !!

Personalen på Ramdalens förskola !!!

Jag är väldigt glad så länge Maja kommer vara kvar där.

Synd bara att det inte var lika bra personal på fritids, men man kan väl inte få allt ......eller???

NU ska jag och barnen kolla på julkalendern innan Maja ska sova.

Har jag sagt att det är en fröjd att höra att diskmaskinen går för fullt ute i köket :-)  ??

 

Hoppas ni får en bra kväll !!

Kramar Jenny

Av Jenny - 7 december 2010 07:16

God morgon mina vänner !

Är så stolt över min stora kille !

Han åkte bussen hem och gick hela vägen hem från bussen SJÄLV igår.

Tror han var ganska stolt själv oxå :-)

Har nog fått en släng av den psykiska magsjukan.

En gick hem från jobbet igår och mådde illa och när jag läste på fb igår kväll så tyckte jag att varenda en hade magsjuka eller berättade om nån som hade åkt på det.

Jag vill verkligen inte , kan inte ha magsjuka !!!!!

Jag var otroligt glad när jag klarade mig tidigare i år medans hela familjen låg, men jag har väl inte sån tur igen :-(

Peppar, peppar ska man väl säga oxå :-)

Tråkigt att man ska behöva hålla sig inne nu innan jul när man som mest behöver komma ut i affärer m.m

Som tur är har jag handlat det mesta via nätet, men ut måste jag ialla fall.

Igår kväll började vi kolla på P.S I love you.

Åh va bra den var !

David började tjosta när vi bara hade kollat i fem minuter, men jag kanske kan förstå honom lite, för det var verkligen ingen kill film.

Ikväll ska jag se färdigt på filmen i min ensamhet.

Igår körde jag igång med mat/träning igen och ......ja ett halvt kilo sen igår får jag väl vara nöjd med :-)

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards