Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Jenny - 6 februari 2010 07:19

God morgon mina vänner !

Efter en orolig natt så är det dax att gnugga geniknölarna.

Det är dax att köpa present inför barnkalaset imån.

Hade jag bara läst i min almanacka med jämna mellanrum så hade jag kunnat köpa presenten för länge sedan, men så är inte fallet.

Men jag känner inte för att åka iväg idag.

I eftermiddag ska Emil och David åka på den efterlängtade hockeyn.

Då blir det lite tjejmys.

Och lagom tills grabbarna kommer hem så börjar årets Melodifestival.

Längtar till den 20/2 när jag , mamma och Sanna ska till Scandinavium för att titta på Melodifestivalen live !

Det kommer bli en sjukt rolig dag.

 

Även denna morgon är himmelen gudomligt vacker !

I går stog jag en stund och bara tittade på solen när den gick upp över trädtopparna och det va väldigt häfftigt att se när solen rörde sig.

 

Jag får väl sätta lite fart nu om vi ska iväg och handla.

Emil har inte ramlat ur sängen ännu.

Idag är han officiellt frisk !

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards