Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Jenny - 15 februari 2010 13:51

Hej på er !

Jaha då var det måndag igen.

Helgerna går alldeles för fort.

I helgen har det varit kalas och mys på hög nivå.

Både jag och barnen var väldigt nöjda med vad vi fick i våra paket.

Jag fick en filmkamera.....så nu går ingen säker där hemma   .

 

Igår var det alla hjärtans dag !   

Min älskling fick paket på sängen....överraskning !

Han fick en tröja och ett skärp.

Efter frukosten gick vi en prommenad , men den blev inte lång.

Det va ju så rått och kallt så ögonen tårade sig på Maja.

När vi kom hem fick jag ett ryck och gjorde en förbjuden kladdkaka som vi åt till fikat.

På eftermiddagen åkte vi och hämtade Emil som hade sovit över hos sin mormor (för ovanlighetensskull).

Sen åkte vi och hälsade på Annika. Håkan och lilla söta Moa.

Man glömmer fort hus små dom har varit.

Maja framstod som en jätte jämfört med Moa.

 

Kvällen bestod av tvätt, matlagning, nattning och tillslut lite mys med den nya Beckfilmen och en gigantisk dos huvudvärk.

 

Huvudvärken var fortfarande kvar när jag vaknade , men inte lika intensiv.

Den mattades av betydligt när jag fick värmande Grattiskramar från samtliga i familjen .

Äskar er !   

 

Ikväll blir det myspys med familjen.

Och lite bearbetning av Maja som ska göra sitt första landläkarbesök i morgon.

 

Hoppas ni får en bra fortsättning på dagen !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards