Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Jenny - 22 februari 2010 12:41

Hej mina vänner !

Vilken helg, vilken dag !

Just nu är min status: ensamstående med två barn och en "hand"ikappad man :)

 

Lördagen var skit bra ialla fall.

Shopping, god mat och dryck och melodifestivalen.

Det va inte sista gången vi tre va ute på stan ialla fall.

 

Går dagen kan man sammanfatta med snöskottning, akutbesök och allmänt problemlösande.

Hur får man vardagen att fungera när David knappt kan göra något hemma ?

Inte köra bil, inte jobba, inte diska !

Men ett stort tack till dagis som tog emot mina barn i morse även om det blev en aningen tidigare än planerat. TACK !

 

Nu blir det ett par timmars arbete till sedag för jag försöka ta mig hemmåt i detta skitväder, för att hämta barnen på dagis och handla.

Tänk va mycket lättare det blir om är två att dela på saker och ting.

Och framför allt man tar det förgivet att man alltid ska kunna dela på saker.

Men jag är väldigt glad att jag har honom hemma ialla fall.

Kram på dig min älskling   !

 

Hoppas ni får en bra dag och gå försiktigt där ute !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards