Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Jenny - 7 februari 2010 07:40

God morgon mina vänner !

Ännu en morgon då man måste pallra sig upp i ottan.

Tyvärr är inte himlen lika klar och fin idag.

Ljuset brukar ju göra så att det känns lite lättare att gå upp.

 

Inatt har Maja skrikit till och från utan att vi vet varför.

Ganska frustrerande måste jag säga.

 

Idag ska Emil på barnkalas.

Efter som jag är ensam med barnen idag så bliev det en väldigt dum tid.

11:00.

Maja brukar ju sova runt tolv och så ska jag hämta emil vid 13 tiden.

Får se hur jag löser detta.

Mannen jobbar till 18 idag så honom har man inte så mycket hjälp av  :)

 

Annars blir det väl det vanliga idag, plocka undan, diska, tvätta m.m

Måste komma på vad jag ska köpa till min syster i födelsedagspresent.

Hon fyllde 14 år i går och vi ska ha gemensamt kalas nästa helg.

 

Hockeymatchen som Emil och David va på igår va lyckad.

Inte nog med att Frölunda vann med 4-1 över Färgestad,

så visade det sig även att Davids kompis och hans ena son oxå skulle på den matchen.

Perfekt med samåkning, för det fanns nästan inga parkeringar igår.

 

Hoppas att ni får en härlig söndag !

Kramar Jenny

  

 

P.s Viktoria jag tänker på dig !

Håll ut för snart är dom hemma igen   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards