Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Jenny - 17 februari 2010 14:33

Hej igen !

Nu har det lugnat ner sig lite...eller så har jag tröttnat och börjat blunda för skiten :)

Det är skit jobbigt när allt bara hopar sig och bara blir värre och värre.

Men ,men nu är det ialla fall bara en och en halv timma kvar tills jag får åka hem till familjen.

Idag är det badning av lortgrisar som står på schemat.

Efter det är det ner varvning som gäller.

Håller tummarna att Maja inte blivit sämre idag, så att vi blir tvungna att vabba nåt denna veckan.

 

LÄngtar så tills på lördag !

Det kommer bli en lång dag , men fylld med en massa roliga saker.

Shopping, lunch, kanske någon öl, middag och så till grande finale för dagen.....Melodifestivalen !

Det ska bi så himla kul !

 

Medans jag är ute och roar mig så ska övriga familjen gå på 15 åsr kalas.

Undrar om David klarar att organisera och få med sig allt :)

Kanske underskattar honom lite i det läget, men det kanske ocå är lite befogat :)

 

Nä nu får jag röja undan lite innan det är dax att dra sig hemmåt.

 

Hoppas ni får en mysig kväll !

Och glöm inte att kramas i trafiken :)

 

Kramar Jenny     

Av Jenny - 17 februari 2010 08:21

God morgon mina vänner !

Hinner inte skriva så mycket just nu efter som denna dagen kommer gå till historien när det gällen rörighet.

Men för att sammanfatta vad som redan har hänt på dessa få timmar man varit igång:

1. Maja krasslig, var tveksam om jag skulle lämna henne på dagis.

2. Folk kan inte köra bil när det har snöat.

3. Mailen är bombaderad av frågor som jag inte kan hitta svaren på.

4. Jag ska idag göra två personers arbete.

 

Jag tror inte jag vill veta hur resten av dagen kommer att se ut.

Förhoppningsvis kan det inte bli mycket värre.

 

Hoppas ni får en betydligt bättre dag !

Många kramar

Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards