Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Jenny - 13 februari 2010 07:07

God morgon mina vänner !

Idag är det kalasdag och även om jag inte ska ha det hemma så är det mycket att göra.

 

Igår gjorde jag och barnen laxsoppa.

Dom stog på varsin stol brevid mig iköket och sjöng "fredagsmys låten "

Väldigt underhållande måste jag säga.

Själva fredagsmyset blev inte så långvarigt efter som vi alla tre var jätte trötta.

 

Ska iväg till Kba och köpa den sista presenten innan vi sedan ska iväg till simmis.

Medans David och Emil plaskar så ska jag och Maja hjälpa mamma med det sista inför kalaset.

Undra vad jag ska köpa till systeryster.

Och inte att förglömma !!!

Imån är det Alla hjärtans dag !

Vad köper man till mannen ?!

Mycket att fundera på......

 

Nu är det nog dax att starta dagen om man ska komma någon vart idag.

 

Hoppas ni får en underbar lördag !

 

Kramar Jenny

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards