Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Jenny - 10 februari 2010 08:05

God morgon mina vänner !

Imorse va det riktigt kallt igen.

När jag åkte till jobbet pendlade temperaturen mellan -4 och -10 grader.

Och när jag nästan va framme så började det snöa :(

Idag är det mycket som ska göras, mycket information som ska in i mitt lilla huvud.

 

I går kväll blev jag orolig att min förkylning skulle komma tillbaka.

Vi hade nästan 24 grader inne.

Jag eldade som en tok, hade mycket kläder på mig och dessutom en filt och ändå frös jag.

Men idag känner jag inte av något speciellt som tur är.

 

Nu är det bara jga och barnen hemma tre kvällar i rad, för min älskling ska jobba kvällar.

Skönt att han inte jobbar i helgen när vi ska ha kalas.

 

Idag har jag köpt en present på nätet !

Säger inte till vem eller vad det var   .

Den som väntar på något gott...............

 

Ikväll är det tidig nattning av barn och sedan är det soffan som gäller, gott !

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards