Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Jenny - 8 februari 2010 12:54

Jaha nu va det roliga slut :)

Lunchen är uppäten och det är dax att börja jobba igen.

Pratade precis med David och han tror att han har glömt sin tandläkartid idag.

Aj aj aj !

En dyr miss kan man säga.

 

Nu längtar jag bara tills klockan är tre och jag får åka hem och ta på mig promendad skorna och ta mig en runda.

Om jag har mycket energi kvar så kanske det kan bli lite löpning.

 

Ha en fortsatt bra dag !

Kramar "Träningssugna Jenny"

 

Av Jenny - 8 februari 2010 08:21

God morgon mina vänner !

Äntligen tillbax i vardagen.

Känns skönt att komma igång och framför allt komma hemifrån lite.

 

Läste förut ett meddelande på fb att det nu går vattkoppor på dagis .

Jag vill att Maja ska få vattkoppor , men inte NU !

Emil har ju redan haft det.

 

När jag kommer hem idag så ska jag ta mig i kragen och gå en promenad.

Har ju inte gjort annat än att suttit stilla i snart en vecka så nu får det banne mig bli andra bullar.

 

Igår gjorde jag hemmalagad pizza.

Den blev jätte god !

 

Och imån ska lilla prinsessan till tandläkaren för första gången !

Håller tummarna att det går vägen och att hon inte behöver borra   .

 

Dax att ta tag i denna dagen !

 

Hoppas ni får en bra måndag !

Kramar Jenny

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards