Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Jenny - 19 februari 2010 06:54

God morgon mina vänner !

Ännu en dag hemma med Maja.

Nu är det ingen feber än så länge idag , men en hemsk hosta.

 

Inatt har det snöat IGEN !

Ca 5-10 cm och mer ska det väl bli innan man får se våren :(

Idag är det fredagsmys som står på schemat.

 

Igår läste jag ut mina senaste bok.

Carolina Gynning, den va jätte bra.

Tycker om att läsa om dessa kändisar som det skrivs så mycket skit om i tidningarna.

Förhoppningsvis får man veta sanningen när man läser deras böcker.

 

Skulle vara så himla gott med en semla till kaffet idag ååååh !

 

Idag är det även uppladdning inför tjejdagen på stan imån !

Det ska bli så himla kul, men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.

Har ju bara ca 26 timmar på mig att bestämma mig :)

 

Väntar på att min energi ska komma igång, för jag har fått för mig att jag ska tömma kylen och torka ur den.

Inte det roligaste man kan göre en fredag , men tyvärr nödvändigt ibland.

 

Hoppas ni får en underbar fredag !

 

Kramar Jenny       

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards