Jenny Gustafsson

Alla inlägg under april 2013

Av Jenny - 25 april 2013 07:42

Älskar verkligen att vakna en minut innan väckarklockan :-)
Att hinna stänga av alarmet innan det börjar ringa .
Det blir en lugnare start på nåt sätt.
Igår kväll var jag så trött när jag gick och la mig.
Somnade med en gång jag huvudet på kudden.

Efter den tuffa träningsdagen med tre pass igår , så blir det lite lugnare idag :-)
Lite jogg med intervaller på vår grusväg.
Har inte så mycket tid på mig idag så det är skönt att inte behöva åka iväg för att träna.
Men en stund får det bli innan det bär iväg till arbetsförmedlingen.

Men först ska jag njuta av mitt kaffe och lämna barnen .

Hoppas ni får en fin dag !
Kramen

Av Jenny - 24 april 2013 20:37

Då var andra och tredje passet för idag avklarat !
Känner mig ganska mör just nu, men det lär väl kännas ännu värre imån :-)
Nu blir det lite äggröra och soffan.

Kramen

Av Jenny - 24 april 2013 12:54

Dagens första pass blev 70 minuter pw och avslutade med lite tabata intervaller :-)
Och detta gick betydligt lättare när jag tittade på andra avsnittet av lite nostalgi på telefonen .

Nu blir det uppladdning inför kvällen :-)

Kramen

Av Jenny - 24 april 2013 07:55

Fick ju hem info från skolan ang nästa veckas eventuella strejk.
Detta skulle innebära att Emil skulle behöva ta med sig egen mat och maja inte få utnyttja all den lilla tid hon är på dagis.
Men nu läste jag precis att en grannkommun kommer att stänga åk 0-5 för att eleverna inte får ta med sig egen mat pga allergier.
Viken soppa !!!

Men nu tillbax till mitt liv :-)
Jag har från och med idag beslutat att vägning och mätning kommer ske på fredagar .
Smyg tittade lite på vågen idag och det ser bra ut.
Det ska jag fira med tre pass idag :-)
Kondition nu på morgonen , stationsträning och trx ikväll .

Ha en fin dag !!
Kramen

Av Jenny - 23 april 2013 17:34

Denna dagen som började så bra .
Lämnade medgörliga barn på skola/dagis, nästan två och en halv timma på gymmet (brände 1000 kcal).
Sen gick det utför.
Det pratades om strejk på skola och dagis nästa vecka och hur vida man får nyttja sin plats på dagis och ingen mat på skolan.
Varför kan inte allt bara fungera ?!
Betalade räkningarna vilket aldrig är roligt, men ännu mindre kul när man är arbetslös.
Nu blir det ett par timmar i receptionen på hälsohuset .

Kramen

Av Jenny - 23 april 2013 07:43

God morgon regniga tisdag !
Vad kan vara bättre en sån här dag än att spendera ett par timmar på gymmet ?? :-)

Jag var supertrött i gårkväll !
Orkade knappt titta färdigt på Biggest loser.
Och trot eller ej, men jag har sovit hela natten utan att vakna en ända gång :-)
Vet inte när det hände sist.

Men nu blir det frukost innan vi drar igång dagen.

Kramen

Av Jenny - 22 april 2013 11:36

Då har jag och maja kommit hem efter att ha varit på Dooria och hälsat på.
Det var kul att träffa allihop igen.
Nu blir det lunch och en stund på soffan innan Emil ska hämtas.
Känner mig en aning matt idag och brist på det mesta.

Håller tummarna att jag blir bokad på kvällens trxpass.
Emil har fotbollsträning , så jag får ta med mig maja.

Kramen

Av Jenny - 21 april 2013 07:50

Vilken härlig dag vi hade igår!
Spinning, sol, sol, sol,grill och mys.
Gjorde mitt livs första medelpass på spinningen i går.
Det är lite jobbigt att sitta idag :-)
Jag njöt helt enkelt av dagen och därför blev det inget bloggande i går.
Men lite bilder blev det .

Nu står det simskola på schemat !
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards