Jenny Gustafsson

Alla inlägg under april 2013

Av Jenny - 16 april 2013 07:50

God morgon!
Det är en dimmig morgon vi vaknar upp till idag, men det är förvånansvärt skönt ute.
Tyvärr är det inte så skönt inne...
Tycker det är ruggigt som bara den inne.
En liten brasa på morgonen är både mysigt och värmande.
Dom få gånger jag inte är hemma på morgonen säger barnen att dom saknar att komma upp till en mysig brasa.

Har en hel del att göra idag.
Barnen ska lämnas som vanligt, ska skriva en ansökan, rensa kyl och frys, städa .
Dom nya vitvarorna kommer idag och dom har satt tid mellan 8-13.
Alltså ingen morgonträning idag :-(
Tur att jag tränade lite extra igår då :-) (bara 2.5 timmar).

Kramen

Av Jenny - 15 april 2013 17:06

Det blev ett bra styrke pass på gymmet imorse trots att maja var med .
En timma höll hon ut :-)
Nu har jag fyllt på med lite energi i form av en avokado med tonfiskröra innan det bär av till gymmet igen och ett trxpass .
Det var länge sedan jag gick på det.

Kramen

Av Jenny - 15 april 2013 07:54

God morgon regniga måndag !
Idag är jag tillbax i vardagen igen.
Äggen är uppätna och nu är det dax för en stor kopp kaffe.
Idag får jag med mig en liten hjälpreda till gymmet eftersom David jobbar.
Kan bli katastrof eller gå hur bra som helst :-)
Den här veckan blir det hårdkörning både med träning och mat med tanke på hur helgen såg ut.

Resten av dagen består av brödbak, städning och förberedelser inför leveransen av vitvarorna imån.
Äntligen kommer dom !!!!!!

Ha en fin dag !

Kramen

Av Jenny - 14 april 2013 21:01

Äntligen hemma hos min älskade familj efter många om och men.
Lämnade snöslasket i Filipstad och mötte våren och solen i Gullspång.
När vi kom till Sjötorp där vi brukar fika hade vi redan 10 grader varmt istället för dom tre graderna vi hade när vi började köra .
Jag körde hela vägen hem och när vi kom till rävlanda så kom David och barnen för att hjälpa oss att byta däck på mammas bil och givetvis för att hämta hem mig .
När vi sen kom hem till Grönkulla mörke vi att David glömt sin telefon hos mamma :-(
Jag offrade mig och satte mig i bilen igen för att åka och hämta den.
Det är underbart att återigen få krypa upp i sin egna soffa efter en god middag och mys med familjen.

Kramen

Av Jenny - 14 april 2013 08:30

Har precis vaknat efter en hyfsad natt.
Det ända som störde mig va att Sanna skrek i sömnen :-)
Idag ska vi göra stan.
Och på söndagar i Filipstad betyder det ett varv på Coop :-)
Efter lunch bär det av hemåt igen.
Saknar mina små och min stora kärlek.

Kramen

Av Jenny - 13 april 2013 18:27

Nu har vi avverkat ca 50 mil.

Och efter bara ett par timmar hos "sju sorters kakor generationen" så skriker min kropp efter träning och lågkolhydratkost.

Det får bli dubbla träningspass varje dag nästa vecka.


Vi är tillbax i Filipstad efter ett besök i Vålberg.

Snart vankas det kvällsmat.

Som om jag behövde det nu efter kakor, bullar och tårta.


Kramen

Av Jenny - 13 april 2013 06:43

God morgon tidiga lördag !
Väskan står packad, familjen sover och jag är redo för avfärd.
Igår kväll när Emil skulle lägga sig grät han och bad mig stanna hemma .
Det märks att jag sällan är borta över natten.
Mitt lilla hjärta <3

Och mitt i min lilla packyra igår så fastnade jag även i barnens godisskål.
Va fan skulle det vara bra för ?!?!
Det var inte många bitar jag fick i mig innan det smakade för sött och äckligt.
Har ju inte ätit kolisar på ca två veckor.

Nu måste jag kila !
Ha en fin dag
Kramen

Av Jenny - 12 april 2013 19:19

Då var det äntligen fredagsmys igen med mina underbara kids .
Njuter lite extra då jag inte kommer träffa dom innan söndag kväll igen.

Idag körde jag en och en halv timmas stenhård träning på gymmet.
Jag kände mig riktigt mör i hela kroppen när jag kom hem.
Längtar tills måndag igen när det är dax igen för dubbla pass :-)

Nu ska jag packa det sista innan Barda och Lets dance börjar .

Ps har äntligen beställt nya löparskor :-)

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards