Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Jenny - 4 februari 2013 17:25

Idag gjorde jag det !
Kanske inte så länge, men effektivt och bra.
Första träningspasset på över en vecka.
30 minuter intervall på bandet och ca 20 minuter styrka.
Imån kör jag igen :-)

Nu blir den ett par timmar i receptionen på hälsohuset .

Kramen

Av Jenny - 4 februari 2013 07:49

God morgon disiga och gråa måndagsmorgon !
Inte lika fin morgon som i går.
Idag är det återigen dax att ta tag i kost och träning efter en och en halv veckas ledighet och svullande.
Jag har vägt och mätt mig och jag blir alltid lika trött på mig själv varje gång jag släppt alla spärrar.
Nu kör jag hårt i två veckor med en unnardag och den blir på lördag.
Tyvärr ligger det en förkylning och lurar, men jag hoppas att den snart släpper taget om min kropp.
Förkylningar är det sista jag har tid med nu .

Har precis ätit mina obligatoriska två ägg till frukost och nu blir det ett kopp kaffe.
Efter jag lämnat Emil i skolan är det löpbandet hemma som gäller idag och styrka på det.
David jobbar tyvärr mycket den hör veckan så det får bli mycket hemma träning.

Ha en fin dag !
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards