Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Jenny - 10 februari 2013 19:02

Härligt med en lugn söndag.
Konstigt nog har jag en släng av söndagsångest.....varför ?!?!
Nu har vi ätit middag bestående av thailax och en massa grönsaker.
Mumsigt !
Maja var hur trött som helst och bad om att få gå och lägga dig vid halv sju.
Det klingar "sjukdom på väg tillbax" om henne när hon är så trött.
Hoppas verkligen att hon förblir frisk nu när hon ska till dagis , hon har bett om att få ringa hem kompisar och dessutom är det sportlov.
Sportlovet inleder vi med mys och brödbak,men planer är till för att ändras på:-)
Men ikväll blir det soffan med mannen min och "Så ska det låta".


Åh glömde en liten detalj ang gårdagen ......
Fick två jätte fina presenter av mamma '
Ett par örhängen som matchar min ring som jag fått tidigare och ett halsband .

Tack mamma för presenterna och en underbar dag igår <3

Kramen

Av Jenny - 10 februari 2013 11:50

Då var vi hemma igen efter en skitrolig dag i Göteborg med mamma och Emil men övernattning hos mamma efter det.
Lite trött är jag , men är ju inte konstigt med tanke på att vi kom hem strax innan tolv i går.

Nu är det fullrulle på Emils rum och det leks melodifestivalen för fullt :-)

Lunch och en stund i soffan är vad jag behöver.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards