Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Jenny - 21 februari 2013 20:53

Idag har vi varit och kollat på nya glasögonbågar till Emil .
Jag blir lika förbannad varje gång över att det kostar så sjukt mycket pengar.
Det gjorde ont i mitt modershjärta när Emil frågade om vi hade så mycket pengar så han skulle få dom bågarna som han valt.
Usch !

När vi kom hem var det dax för middag .
Fläskfilé , svampsås och blomkål.
La mig i soffan en stund efter maten i tron om att det var ca en och en halv timma kvar till träningen.
Som tur va kollade jag .....och fick väldigt bråttom när jag märkte att det bara var 25 minuter kvar !
Så ett spinningpass och 30 minuter intervaller på löpbandet.
Efter det var det vääääldigt skönt att duscha ;-)

Nu en stund i soffan, äta lite och sen sova !

Kramen

Av Jenny - 21 februari 2013 07:36

Snacka om att vakna på fel sida .
I alla fall när det gäller humöret.
Det mesta känns jobbigt, till och med att äta frukost :-)
Trött och grinig är ingen rolig kombination.
Kort och gott ....denna dagen kan bara bli bättre.

Barnen ska till skola/dagis och jag ska ta tag i storhandlingen.
Ett besök hos optikern med Emil ska oxå klämmas in.
Han ska välja nya bågar och det vet man hur det kommer sluta.
Beslutsångest och en tom plånbok....

Dagens träning består av att bära matkassar och ett spinningpass ikväll.

Kram

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards