Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Jenny - 6 februari 2013 13:52

Känner att det ända jag gör just nu är att klaga på saker och ting.
Det är inget roligt , men det är skönt att få ur sig det.

Har precis hämtat Maja från dagis.
Fick känslan av att vem som helst skulle kunnat gå in och hämta barn idag eftersom personalen lyste med sin frånvaro.
Dom har sagt att om man kommer i god tid så hinner personalen tala om vad som gjorts/hänt under dagen m.m
Ska jag behövs vara där en timma innan då eller ?!?!?!
Lite besviken !!!!

I alla fall ....någon Maja fick jag inte med mig hem efter som hon följde med en kompis hem :-)
Så nu sitter jag i bilen och väntar på att Emil ska sluta skolan.

Kramen

Av Jenny - 6 februari 2013 07:54

Det pratades om snö i går på väderprognosen och snö blev det.
Ganska lagom mängd så det lyste upp.
Kanske inte lika kul om man ska ut och köra med tanke på lama dom har varit med att ploga iår.

Färdig gnällt för denna gången !
Nu är äggen uppätna, kaffet får vänta tills jag lämnat Maja på dagis.
Sen blir det beroende på väglaget antingen storhandling eller träning.
Känner mer och mer att det för bli handling i mån :-)
Igår körde jag lite kondition och mycket styrka, men idag får det bli lite mer kondition och fettdörbränning.

I måndags när jag bara skulle släppa av Emil vid skolan frågade jag Emil om det var okej att jag åkte i pytten .
Givetvis var det okej eftersom jag inte behöver gå ur bilen.
Men idag ska jag bara lämna Maja på dagis.
Undra vad folk säger om jag kommer till dagis i pytten ?? :-)
Älskar verkligen att gå runt i mina puttebyxor :-)

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards