Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Jenny - 24 februari 2013 21:55

I vår lilla familj har vi just nu en väldigt trotsig liten femåring.
Idag satt hon och skrek hysteriskt hela vägen från simskolan och hem till mamma .
Där höll hon sig lugn , men när vi satte oss i bilen så började hon igen.
Och allt detta skrik och gap för att hon inte fick köpa en bulle !
Samma hemska humör vid lunchen och när hon skulle i badkaret.
När hon väl kom i karet så fick jag henne inte där ifrån förens efter två timmar .

Nu har barnen sovit sen en timma tillbax och jag ligger i soffan och försöker samla kraft till att förflytta mig till sängen.
Huvudet dunkar och energin är i botten.

Nä....nu gör jag sista kraftansträngningen för idag!
God natt

Av Jenny - 24 februari 2013 07:19

God morgon gråa söndag !
Att gå upp innan sju en söndag är verkligen inte okej.
Men vad gör man inte för dom små ?
Det är dax för simskolan och sen plocka upp Emil på hemvägen.
Vi hade videosamtal igår när Ulric gick till final och Emil skrek så högt att jag hade inte blivit förvånad om hade är hes idag :-)

Ha en fin dag !

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards