Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Jenny - 7 februari 2013 19:22

Äntligen tid för soffan med gott samvete.
Våran lilla prinsessa är fortfarande lite krasslig med hosta och feber.
Mycket mys har det blivit idag.
När David vaknade åkte jag iväg och storhandlade.
Blev så slö efter det att det fortfarande står några ouppackade påsar i köket.
Får ta itu med dom innan jag lägger mig ikväll.
Givetvis har jag hunnit med dagens träning oxå !
Idag blev det bara styrketräning .

Emil har lagt in högsta smörar växeln inför vår dag på lördag.
Igår sjöng han "du är den vackraste jag mött" , klappar mig på kinden, tackar för maten flera gånger och säger att det är gott :-)
Jag längtar oxå till lördag !!!!!

Idag fick jag äntligen min nya kokbok :-)
Har redan provat ett av recepten ....
Blomkålslåda med bacon.
Smartigt värre !

Kramen

Av Jenny - 7 februari 2013 07:50

Vilkdn rörig kväll det var bitvis igår.
En trotsig Maja blev plötsligt het som en kamin , hostig och snuvig.
Tog tempen flera gånger , men den visade inte så mycket som jag trodde .
Litar i och för sig inte fullt ut på den termometern....
Nu ligger det en liten vissen och hostig tjej i soffan.
Inget dagis idag ....
Efter jag har lämnat Emil på skolan så blir det Barbie filmer för hela slanten tills David vaknar och tar över.
Hoppas att ett par dagars vila för susen för vår lilla sessa.

Nu blir det en skvätt kaffe, lämning i skolan och skriva handlingslistan .

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards