Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Jenny - 5 februari 2013 21:26

Då är äntligen den här dagen snart slut !
Det är mycket som blev som jag planerat.
Åkte med David för att lämna in bilen .
Skulle bara ta max en timma.
När vi kommer dit kläcker dom ur sig att det förmodligen kommer ta längre tid.
Efter mycket om och men lyckas dom leta fram en bil som vi kan få låna för att ta oss den korta biten hem till mormor .
Två timmar senare fick vi tillbax vår bil, men då var den inte klar.

Kommer hem och ser att den begagnade iPod som vi köpt till Maja kommit på posten.
Glädjen varade inte länge.....
Märker ganska snart att det inte går att uppdatera skiten, vilket betyder att man knappt kan ladda ner några appar :-(
Hade jag haft den personen som sålde den till oss framför mig så hade jag klappat till honom m.m och ta straffet för det hellre än att se besvikelsen hos Maja när hon får veta att hon inte kan använda sin efterlängtade iPod .
Grrrrrrr!!!!!

Försökt träna bort lite aggression , men det slutade med att jag fick en hemsk spänningshuvudvärk som fortfarande håller i sig .
Nu har jag fått barnen i säng och för min del väntar soffan en liten stund och en värmande brasa medans snöflingorna har börjat falla utanför.

Dröm sött <3

Kramen

Av Jenny - 5 februari 2013 07:51

Kors i taket !
Maja har nu sovit fyra hela nätter i sin säng :-)
Hade jag vetat att det krävdes en ny säng så hade vi fixat det för länge sedan :-)
Själv har jag inte sovit speciellt bra inatt ....har haft en obehaglig känsla i kroppen och har inte riktigt kunnat slappna av.
Så efter barnlämningen idag blir det träning här hemma och sen soffan en stund .

Idag ska min stackars bil in på lagning
Köpte en ny bil i hopp om att slippa en massa små skit fel, men tji fick jag.

Alla snön som vräkte ner i går är nu borta.
Skönt tycker jag som vill ha vår NU !
Men det varnas för mycket hala vägar, så kör försiktigt sär ute.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards