Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Jenny - 20 februari 2013 19:01

Emil åkte med en kompis hem och maja hade en kompis hög hemma.
Fullt ös !
En fadäs vid lunch medförde en massa tråkigt jobb .
Gjorde en paj som läckte en massa vilket gjorde att det osade i hela huset.
Korsdrag i en timma på vintern är inget vidare och att göra rent en ugn full med flöt är inte det roligaste heller.
Efter alla tråkiga sysslor var det det dax för ett styrka pass här hemma.
Jag och barne har käkat middag och vi ligger utslagna i sofforna och kollar på bolli.
Brasan brinner för fullt för att få upp värmen efter vädringen tidigare idag :-)

Kramen

Av Jenny - 20 februari 2013 07:41

En god frukost och glada barn är för mig en bra start på dagen.
Idag blev det min hemlagade müsli och lite turkisk yoghurt till frukost.
Det är onsdag och det innebär att bara maja ska upp tidigt.
Så jag har alla förutsättningar att få en bra dag :-)

Lite städning och lite hemmaträning står på schemat idag.
David jobbar fortfarande sina tråktider , men sen är han hemma ett par dagar.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards