Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Jenny - 19 februari 2013 21:26

Önskar mig !

Av Jenny - 19 februari 2013 20:39

Har jag sagt hur mycket jag längtar efter vår, sol, grönt, värme, en löprunda ute ?!
Längtar ännu mer nu när det är massa frusen slask var vi än sätter fötterna på Grönkulla.
Kan inte ens skicka ut barnen att leka utan att man är orolig för att dom ska halka och slå sig.

I eftermiddags halkade jag och maja ner till fam Stenman på lite kaffe och lek.
Tack Lina för pratstunden !
Den var väldigt uppskattad både av mig och maja :-)
Vi får göra om det snart igen!

Det var meningen att jag skulle kört ett styrkepass nu på kvällen, men luften gick ur mig och jag hamnade i soffan framför Bygglov istället .
Kanske man kan få lite tips......

Imån tar vi nya tag med nya träningspass igen ;-)
Kramen

Av Jenny - 19 februari 2013 11:00

Första passet avklarat för idag :-)
Jag hade säkert kunnat pressa mig en stund till, men jag satsar på ett pass till i eftermiddag istället .
Känner att jag är på rätt spår och motivationen är på topp :-)

Av Jenny - 19 februari 2013 07:52

God morgon tisdag !
Råkade fastna lite för länge framför tvn igår kväll , så idag är ögonlocken lite tunga.
Idag blev det turkiskyoghurt och min hemlagade müsli till frukost.
Givetvis lite kaffe oxå så att man piggnar till.

Maja är segare än vanligt och det är ett ständigt tjat för att få henne att äta upp, klä på sig m.m
Har precis förhört Emil på läsläxan och det är en fröjd att lyssna på honom :-)
Om en stund blir det lämning av barn och en sväng till gymmet medans David ändå sover.

Idag skickar vi ett stort GRATTIS till mitt kusinbarn Freja som idag fyller 1 år !!
Hurra hurra hurra hurra ?

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards