Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Jenny - 4 januari 2014 09:48

God morgon härliga lördag !
Efter en halv risig natt med mycket springande till barnen, så blir det nu en lugn morgon med god frukost.

Igår var en bra dag.
Jag och Emil städade innan vi hämtade hem maja .
Barnen fick lunch hos mormor, så när vi kom hem kunde vi gå direkt ut för lite frisk luft och lek.
Barnen spelade fotboll på vår plaskeblöta gräsmatta och jag klyvde lite ved.
När David kom hem hade jag och barnen förberett lite fredagsmys och monopol.
Efter middagen blev det en maktkamp om fjärrkontrollen som barnen vann, så det blev fångarna på fortet.

Idag tar vi dagen som den kommer......
Lite brödbak.....lite läsning.....och lite hemmaträning kanske.
Det blåser som skam ute, så jag tror jag håller mig inne :-)

Barnen sysselsätter sig själva för stunden, så jag passar på att ta lite mera kaffe framför brasan och lyssnar på Ring så spelar vi.

Hoppas ni får en fin lördag <3
Kramen

Leo blev jätte trött efter att ha varit med oss ute och sprungit runt :-)

Skönt att börja komma tillbax till mina vanliga matvanor :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards