Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Jenny - 11 januari 2014 08:42

God morgon härliga lördag !
Det blev alldeles för få timmar sömn inatt.
Fastnade framför en nostalgifilm på femman igår och den var slut vid tolv.
Efter nån timma kom David hem, och efter ytterligare några timmar vaknade maja och ville gå upp.
Totalt tror jag att jag blivit väckt ca fem ggr.

Sitter framför spisen och bloggar idag.
Det är bara jag och Emil vakna, men han sitter på sitt rum och kurar :-)
Njuter av lugnet och lyssnar på Ring så spelar vi innan dagen drar igång.
Snart dag för frukostgröten, Melodikrysset , kaffe och en runda i friska luften innan jag och maja ska bege oss till stora staden.
Det blir riktigt tjejmys på Disney om ice idag :-)
Eventuellt ska killarna åka med in och gå på bio.

Igår kom det äntligen .....
Efter nästan en månad kom mitt diplom !
Det blir lite verkligare när man har något slagit bevis på att man klarat utbildningen :-)

Nu vaknade maja ....
Måste kila :-)

Kramen

Måste ramas in :-)

Måste jag säga att jag var hungrig igår kväll ??
Det var sååååå gott !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards