Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Jenny - 15 januari 2014 07:47

God morgon !
Vilken dag jag hade igår.
Började med dubbelpass efter jag lämnat barnen.
Kettlebell och spinning.
Kettlebell var verkligen min grej :-)
Men jag måste nog säga att spinning är inget för mig.
Tog ca 10 minuter in i passet så hade jag känningar i knäna.
När jag kom hem från gymmet kände jag mig frusen , värk i kroppen och helt slut.
Tände i spisen och kröp ner i soffan en stund innan det var dax för hämtning av barn.
Barnen lekte jätte bra när dom kom hem......en liten stund ialla fall.
Tills maja dök ner från loftsängen och landade på huvudet !
Usch vilket hemskt ljud det är när skallen träffan ett hårt trägolv.
Åkte upp till vc i ilfart efter att ha pratat med 1177.
Efter en noggrann genomgång, så visade det sig att maja hade haft tur.
Resten av kvällen kände jag hur träningsvärken kom krypandes.
Och dessutom började jag fundera på om jag hade sedeln kvar i baken :-)
Brukar inte känna av det samma dag som jag tränat .
Idag känner jag mig mörbultat.
Blir ett lugnt pass på gymmet idag med mycket stretch.

Kramen

Gårdagens träningspass.

Gårdagens lunch....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards