Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Jenny - 10 januari 2014 07:54

Välkommen underbara fredag !
Äntligen är det fredag igen :-)
Sovit ganska gott inatt....har ju BARA blivit väckt tre ggr :-)
Morgon rutinerna är i full gång.....
Spisen är tänd, Emil käkar frukost, jag dricker kaffe och David och maja snarkar för fullt.
Försöker komma på vad jag ska laga för middag idag.
Januari har aldrig varit min bästa månad när det gäller middagsfantasi.
Men jag är sjukt sugen på ugnsrostade morötter, så det får det bli....kanske fläskfilé till.

Fredagar är ju min vägning och mätnings dag....
Så även idag.
Jag kollade även för ett par dagar sedan för att ha ett ungefärligt utgångs mått.
Ca -1 kg och -2 cm i bukmått.
Vet att det är mycket vätska som försvunnit, men jag är nöjd över att vara på rätt spår igen trots allt krångel med att hitta mitt spår när det gäller maten.

Ska strax köra Emil till skolan och sen drar jag igång med fredagsstädningen.
Emil har bett om att få gå hem från skolan idag.
Han provade en gång innan jul och det gick jätte bra.
Men jag litar fortfarande inte på alla trafikanter där ute.

Lämna i skolan, frukost, städa, lunch , gymmet, fredagsmys med barnen.
Så ser min dag ut :-)
Tyvärr är inte David hemma och myser med oss ikväll, men det tar vi igen imån då det är en massa kul på gång med barnen.

Kramen

Nöjd efter mitt pass i gymmet igår :-)

Ny och proteinrik lunch testades igår.
Det ser inte så gott ut , men det var det och det var grymt mättande !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards